قطره باران(اشک)







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:
اسم پسر



موزیک و سایر امکانات

اسم دختر





تو را گم می کنم

 

 


 

تو را گم می کنم هر روز و پیدا می کنم هر شب


 

بدین سان خواب ها را با تو زیبا می کنم هر شب


 

                              تبی این کاه را چون کوه سنگین می کند آنگاه


 

                               چه آتش ها که در این کوه برپا می کنم هر شب


 

 


 

رفتی و ندیدی که چه محشر کردم


 

با اشکتمام کوچه را تر کردم


 

وقتی که شکست بغض تنهایی من


 

وابستگی ام را به تو باور کردم


 

 


 

طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته


 

شعر می گویم به یادت در قفس غمگین و خسته


 

من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی


 

ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط armin در 16:1 | |